Itseasiassa tämä oli yksi löytö, sillä löysin jonkun aikaa sitten pussillisen aika retromaisia nukkekoti kamoja pussissa. Pussi maksoi vain vähän päälle euron joten päätinpä ostaa ja lisäksi minulla haaveena rakentaa joskus retrotyylinen nukkekoti. Ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa kun on enemmän aikaa voisin aloittaa tälläisen rakentelun tai sitten kun ylipäätään omistan nukkekodin! Nykyään minulla on niin monta rautaa tulessa samaan aikaa harrastuksien suhteen, että ei meinaa riittää aika. Minä kun siis harrastan piirtämistä ja maalaamista myös (olisi sarjakuva jota pitäisi piirtää eteen päin) nukkejen tuunailua ja maalaamista, nukketalon rakennus on kesken ja muuten vaan nukkejen kanssa pyöriminen vaatteiden teko ym. Lisäksi myös siis opiskelen ja minulla on liuta kavereita jotka vaativat huomiota, joten nukkekotiprojekti saa nyt vielä jonkin aikaa olla. Keräilen kuitenkin hyvien tilaisuuksien tullen nukkekoti kamoja, että kun josus päätän alkaa nukkekotia rakentamaan on minulla hieman kalusteita joita laittaa taloon....

Tässä siis kuva löydöstäni: